Tuana

Lilypie Premature Baby tickers

2 Haziran 2012 Cumartesi

SEVAL & DOĞUŞ'UN KINASINDAYDIK ...

Seval'in kına gecesine davetliydik. Eski mesai arkadaşım Bakanlıkta çalışıyor şimdi.
Sevdiğim,özlediğim bir arkadaşımı hem onu görebilmek hem de bu mutlu gününe eşlik edebilmek için anneanemizle beraber katıldık.Kına gecesi Harikalar Diyarı Parkında bir cafedeydi. Çok güzel , çok eğlenceliydi. İkisi de o kadar yakışıyor ki birbirine Allah mutluluklarını daim etsin. Tabii Tuanacım biraz eğlendi biraz sıkıldı. Sonrasında baloncuk çıkartan bir oyuncak aldık,baloncukların içinde kaldığı için çok eğlendi. Geceyi sorunsuz bitirdik anlayacağınız. İkisine de ömür boyu mutluluklar diliyorum. Düğününüze katılamadım buradan tekrar özür diliyorum. Kına Gecesi bittikten sonra parkın içinde kısa bir tur attık, annem ve bende o kadar yorgun ki.İş çıkışı düğün dernek olayı birazcık zorluyor insanı. Bu parka çizgi film kahramanlarının heykelleri var benim kızım çok inatçı olduğu için fotoğraf çektirmeyeceğim dedi. Bende çekemedim ancak bu iki fotoğraf var şirinlerle olan. Artık uykusuzluğunn verdiği huysuzluklardan dolayı geceyi sonlandırmaya karar verdik. Sonra dedemiz bizi aldı. Ve evimizin yolunu tuttuk...

SEVAL & DOĞUŞ
SIKILDIM ANNE :)

ŞİMDİ MUTLUYUM ANNE :)
İKİ PRENSES YAN YANA :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder