Tuana

Lilypie Premature Baby tickers

19 Ekim 2011 Çarşamba

KREŞE BAŞLADIK : )

İLK  ÖDEVİMİZ :)
ÖĞRETMENİMİZE İLK ÖDEVİMİZİ VERİRKEN :)






ÖDEVİM NEREYE ASILACAK :)
AYAKKABILARIMI GİYEBİLİYORUM :)























Annem bakıyor kızıma onu bu sene biraz rahatlatmak istedik. O yüzden yarım gün kreşe başlattık prensesi. Ama bizim prenses çok tepki verdi,uzun bir süre ağladık. Okul başladığında üç gün izin aldım, babamızla beraber bıraktık öğlen çıkışta ben aldım. Tabii kuzucum hep böyle olacağını sandı, ona izinli olduğumu anlatmak inanılmaz zor oldu. Kızıma böyle durumlarda haksızlık yapıyormuşum gibi geliyor o bir ağlıyor ben bin.Çalışmak daha acı veriyor bana.Aslında onun için geleceği için çalışıyorum, eminim beni büyüdüğün de anlayacaksın meleğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder